Advert

Başkan Kaya: "Çocuklarımız için parklarımızı yeniliyoruz"

?ncirliova belediyesi, ilçe genelindeki parklarda bulunan çocuk oyun alanlarının bakım ve onarım çalışmalarına başladı.

Başkan Kaya: "Çocuklarımız için parklarımızı yeniliyoruz"

İncirliova Belediyesi, ilçe genelindeki parklarda bulunan çocuk oyun alanlarının bakım ve onarım çalışmalarına başladı. Çalışmaların ilk etabı Atatürk Parkı’nda tamamlanırken, ekipler belirlenen program kapsamında diğer parklarda da yenileme çalışmalarını sürdürecek. İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, çocukların güvenli ve sağlıklı ortamlarda oyun oynayabilmesi için parkların düzenli olarak bakım ve onarımdan geçirildiğini belirterek, "Evlatlarımızın güvenle oynayabileceği, ailelerimizin huzurla vakit geçirebileceği parklarımızı daha modern ve kullanışlı hale getiriyoruz. Ekiplerimiz ilk olarak Atatürk Parkı’nda çalışmalarını tamamladı. İlçemizdeki tüm parklarımızda bakım ve onarım çalışmalarımızı etap etap sürdüreceğiz. Daha güzel, daha güvenli ve daha yaşanabilir bir İncirliova için durmadan çalışmaya devam ediyoruz" dedi. Başkan Kaya, yenilenen çocuk oyun alanlarının uzun yıllar güvenle kullanılabilmesi için vatandaşlara da çağrıda bulunarak, "Parklarımız hepimizin ortak yaşam alanıdır. Çocuklarımızın güvenle oyun oynayabilmesi için oyun gruplarımızı ve parklarımızı özenle kullanalım, temiz tutalım ve birlikte koruyalım. Ortak değerlerimize sahip çıktığımız sürece çocuklarımıza daha güzel bir gelecek bırakabiliriz. ifadelerini kullandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google