Advert

Balkona çay içmeye çıktı, karşısında dev yılanı görünce donakaldı

şırnak’ın idil ilçesinde sabah saatlerinde balkonuna çay içmek için çıkan vatandaş, karşısında gördüğü dev engerek yılanı nedeniyle büyük panik yaşadı. O anlar mahallede kısa süreli korkuya neden oldu.

Balkona çay içmeye çıktı, karşısında dev yılanı görünce donakaldı

Şırnak’ın İdil ilçesinde sabah saatlerinde balkonuna çay içmek için çıkan vatandaş, karşısında gördüğü yılan nedeniyle büyük panik yaşadı.


Olay, Şırnak’ın İdil Turgut Özal Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre bir vatandaş sabah saatlerinde evinin balkonuna çıkarak çay içmek istedi. Balkon kapısını açtığı sırada yerde hareketsiz duran yaklaşık 2 metre uzunluğundaki yılanla karşılaşan vatandaş, gördüğü manzara karşısında neye uğradığını şaşırdı. İlk anda büyük korku yaşayan vatandaş, durumu çevredeki vatandaşlara bildirdi. Yılan ekiplerce bölgeden uzaklaştırıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google