Advert

Aydıntepe’de sene sonu zümre toplantısı yapıldı

Aydıntepe’de sene sonu zümre toplantısı yapıldı

Aydıntepe’de sene sonu zümre toplantısı yapıldı

Bayburt’un Aydıntepe ilçesinde, 2025-2026 eğitim öğretim yılının değerlendirilmesi amacıyla ilçe zümre toplantısı düzenlendi.


Aydıntepe İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Bilgin başkanlığındaki toplantıda, yıl boyunca okullarda yürütülen çalışmalar ele alındı. Toplantıda, öğrencilerin akademik başarıları, sosyal gelişimlerine yönelik uygulamalar ve eğitim süreçlerinde karşılaşılan konular görüşüldü.


Derslerin daha verimli işlenmesi, öğrencilerin gelişimini destekleyen çalışmaların artırılması ve yeni dönemde izlenecek yol haritasına ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.


Bilgin, özverili çalışmalarından dolayı idareci ve öğretmenlere teşekkür ederek toplantının hayırlı olmasını diledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google