Advert

Atatürk, ölümünün 85'inci yılında Gaziantep’te törenle anıldı

Türkiye Cumhuriyeti'nin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete intikalinin 85. yılında Gaziantep’te düzenlenen törenlerle anıldı.

Atatürk, ölümünün 85'inci yılında Gaziantep’te törenle anıldı

Türkiye Cumhuriyetinin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ebediyete uğurlanışının 85’inci yıl dönümünde tüm yurtta olduğu gibi Gaziantep’te de törenlerle anıldı.

Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Atatürk Anıtı'na çelenk bıraktı.

Tören alanında bulunanlar ile çevredeki vatandaşlar saat 09.05'i gösterdiğinde çalan sirenle beraber saygı duruşunda bulundu.

İstiklal Marşı'nın okunduğu törenin ardından protokol, alandaki Büyükşehir Belediyesince hazırlanan Atatürk'ün 3 boyutlu gösterisini izledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google