Advert

Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi alınan önlemleri denetledi

Ankara il emniyet müdürü maksut yüksek, yenimahalle ve keçiören'de 36. Nato zirvesi öncesi alınan önlemleri denetledi ayrıca fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedi.

Ankara İl Emniyet Müdürü Yüksek, NATO Zirvesi öncesi alınan önlemleri denetledi

Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, Yenimahalle ve Keçiören’de 36. NATO Zirvesi öncesi alınan önlemleri denetledi.


Ankara’nın Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde motosikletli polis timleri, trafik, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri tarafından 7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara’da gerçekleşecek 36. NATO Zirvesi öncesi "Turkuaz" operasyonu gerçekleştirildi.


Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek uygulamaları yerinde denetledi. Yüksek, polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmaları inceledi. İl Emniyet Müdürü Yüksek’e vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Yüksek, vatandaşlarla sohbet ederek problemleri dinledi.


İl Emniyet Müdürü Yüksek, "Başkentin huzuru Türkiye’ye nin huzurudur" sloganı ile vatandaşların huzuru için çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google