Advert

Aç kalan domuz sürüsü şehre indi

Bursa'da yiyecek bulmakta zorlandığı değerlendirilen yaban domuzları, gündüz saatlerinde şehir merkezine indi. Yolda dolaşan domuz sürüsü, vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

Aç kalan domuz sürüsü şehre indi

Bursa’da yiyecek bulmakta zorlandığı değerlendirilen yaban domuzları, gündüz saatlerinde şehir merkezine indi. Yolda dolaşan domuz sürüsü, vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.


Edinilen bilgilere göre, kırsal alandan gelen yaban domuzları yiyecek arayışıyla yerleşim alanlarına girdi. Yıkda seyir halinde olan domuzları gören vatandaşlar, o anları cep telefonu ile kayda aldı. Domuz sürüsü, bir süre sonra gözden kayboldu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google