Advert

34 yıllık polis memuru meslektaşlarına telsizden veda etti

Türk polis teşkilatı’nda 34 yıldır başarıyla görev yapan gazi polis memuru metin kuş, çankırı’da gerçekleştirdiği veda anonsuyla emekliye ayrıldı.

34 yıllık polis memuru meslektaşlarına telsizden veda etti

Türk Polis Teşkilatı’nda 34 yıldır görev yapan ve emekli olan Gazi Polis Memuru Metin Kuş, Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü’ndeki meslektaşlarına telsizle veda etti.


Türk Polis Teşkilatı’nda 34 yıldır, vatandaşların huzur ve güvenliği için görev yapan Gazi Polis Memuru Metin Kuş, emekli oldu. Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru, meslektaşlarına telsiz anonsuyla veda etti. Kuş, anonsta, "1992 yılında polis okulu ile başlayan meslek hayatım bugün itibarıyla, yaş haddinden son bulmaktadır. Öncelikle Sayın Müdürüm olmak üzere, sizin gibi vatan, bayrak aşığı güzel insanlarla çalışmak şeref ve onuruna ulaştığım için çok gururluyum. Sizlere, ailelerinizle hayırlı ömür ve işlerinizde başarılar, şehitlerimize rahmet, gazilerimize şifalar diliyor, hepinizi Allah’a emanet ediyorum. Hakkınızı helal edin" ifadelerine yer verdi.


Daha sonra Çankırı İl Emniyet Müdürü Aytekin Canıtez, uzun yıllar Polis Teşkilatı’na verdiği hizmetlerden dolayı Kuş’a teşekkür ederek emeklilik hayatında sağlık, huzur ve mutluluk diledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google