Siirt Belediyesi, kent genelinde ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalar kapsamında önemli bir projeyi daha tamamladı.
Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Vali Kızılkaya, vatandaşların daha güvenli, konforlu ve modern ulaşım imkanlarına kavuşması için ekiplerin sahada yoğun mesai harcadığını belirtti. Kentin farklı mahalle, cadde ve ulaşım güzergâhlarında çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade eden Kızılkaya, ulaşım yatırımlarının şehir genelinde devam ettiğini kaydetti.
Yürütülen çalışmalar kapsamında 34 farklı noktada toplam 23,5 kilometrelik yol yenileme çalışmasının tamamlandığını belirten Kızılkaya, ayrıca 47 bin ton Bitümlü Sıcak Karışım (BSK) asfalt serimi gerçekleştirildiğini açıkladı.
Kent genelinde sürdürülen yol yatırımlarının, ulaşım ağını güçlendirerek vatandaşların yaşam kalitesini artırması hedefleniyor.
Kaynak: siirttesonsoz.com

