Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

Siirtli Hekimler Akşam Yemeğinde Bir Araya Geldi

Siirt’te görev yapan yaklaşık 100 hekim, düzenlenen akşam yemeği programında buluşarak mesleki dayanışma ve birliktelik örneği sergiledi.

Siirt’te görev yapan yaklaşık 100 hekim, düzenlenen akşam yemeği programında buluşarak mesleki dayanışma ve birliktelik örneği sergiledi.

SİAHED Başkanı Dr. Özgür Aydın’ın organizasyonuyla gerçekleştirilen programa, tıp fakültesi öğretim üyeleri, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi hekimleri, aile hekimleri, diş hekimleri ve özel hastanelerde görev yapan çok sayıda doktor katıldı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda hekimler, yoğun çalışma temposunun dışında bir araya gelme fırsatı buldu. Buluşmada mesleki konular üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, farklı kurumlarda görev yapan hekimler arasında iletişim ve iş birliğinin güçlendirilmesine katkı sağlandı.

Hekimler, bu tür organizasyonların meslektaşlar arasındaki dayanışmayı artırdığını ve sağlık camiasındaki birlik ruhunu pekiştirdiğini ifade etti.

Kaynak: siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google