Yozgat’ta kayıp vatandaş bulundu

Yozgat’ta kayıp vatandaş bulundu

Yozgat’ın akdağmadeni ilçesinde kayıp olarak aranan vatandaş sağ olarak bulundu.

Yozgat’ın Akdağmadeni ilçesinde kayıp olarak aranan vatandaş sağ olarak bulundu.


Akdağmadeni ilçesine bağlı Davutlu köyünde yaşayan 85 yaşındaki İ.K. dün sabah 11.00 sularında evinden mantar toplamak üzere çıktı. İ.K. dan bir süre haber alamayan yakınları yetkililerden yardım istedi.


Bölgede, jandarma ve AFAD ekipleri arama çalışması başlattı. Köyün çevresi ve arazide arama çalışması yapan ekipler, yaşlı adamı 3 kilometre uzaklıktaki ormanlık alanda buldu.


Sağlık durumunun iyi olduğu belirtilen İ.K, ailesine sağ sağlim teslim edildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google