Muharrem Ayında Aşure Buluşması

Muharrem Ayında Aşure Buluşması

Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programında vatandaşlara aşure ikram edildi.

Siirt'te Muharrem Ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programında vatandaşlara aşure ikram edildi.

Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya ile eşi Nurten Kızılkaya, Ulus Aile Destek Merkezi tarafından düzenlenen programa katılarak kursiyerler, öğreticiler ve vatandaşlarla bir araya geldi.

Programda katılımcılarla sohbet eden Vali Kızılkaya, vatandaşların Aşure Günü'nü kutladı. Ardından eşi Nurten Kızılkaya ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

Programda birlik, beraberlik, kardeşlik, dayanışma ve bereketin simgesi olan Aşure Günü'nün ülkeye, millete ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulunuldu.

Kaynak: siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google