Batman’da adacıkta mahsur kalan 5 kişiyi itfaiye kurtardı

Batman’da adacıkta mahsur kalan 5 kişiyi itfaiye kurtardı

Batman’da samanyolu mevkisinde su ortasında bulunan adacıkta mahsur kalan 5 kişi, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı.

Batman’da Samanyolu mevkisinde su ortasında bulunan adacıkta mahsur kalan 5 kişi, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarıldı.


Edinilen bilgilere göre, çay kenarında vakit geçiren 5 kişi, su seviyesinin yükselmesi nedeniyle adacıkta mahsur kaldı. Durumu fark eden vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine Batman Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü Su Altı ve Su Üstü Arama Kurtarma ekipleri sevk edildi.


Kısa sürede bölgeye ulaşan ekipler, botla adacığa ulaşarak mahsur kalan 5 vatandaşı güvenli şekilde kıyıya tahliye etti. Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, kurtarılan vatandaşların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google