Advert

Şırnak’ta başıboş köpek dehşeti: 3 kişi yaralandı

Silopi ilçesinde başıboş köpeklerin saldırısına uğrayan 3 kadın yaralandı.

Şırnak’ta başıboş köpek dehşeti: 3 kişi yaralandı

Şırnak’ın Silopi ilçesinde başıboş köpeklerin saldırısına uğrayan 3 kadın yaralandı.


Edinilen bilgilere göre, Silopi ilçesine bağlı Cumhuriyet Mahallesi’nde sabah saat 05.00 sıralarında hayvanlarını çobana teslim ettikten sonra evlerine dönen kadınlar, kapılarının önünde başıboş köpeklerin saldırısına uğradı. Saldırı sonucu yaşları 50 ile 57 arasında değişen 3 kadın el, kol ve baş bölgelerinden yaralandı. Çevredeki vatandaşların yardımıyla kurtarılan yaralı kadınlar, Silopi Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.


Vatandaşlar, ilçede uzun süredir başıboş köpek sorununun yaşandığını belirterek, yetkililere çağrıda bulundu. Daha önce de birçok kez konuyla ilgili uyarılar yapıldığını ifade eden mahalle sakinleri, ilçe genelinde sokaklarda ve mahalle aralarında başıboş köpeklerin dolaşmaya devam ettiğini söylediler.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google