Advert

Semih Ataş Erzurum’un gururu oldu

Konya’da düzenlenen 8. Türkiye akıl ve zekâ oyunları türkiye finalleri’nde, ilkokul kategorisinde erzurum’u temsil eden semih ataş önemli bir başarıya imza attı.

Semih Ataş Erzurum’un gururu oldu

Konya’da düzenlenen 8. Türkiye Akıl ve Zekâ Oyunları Türkiye Finalleri’nde, ilkokul kategorisinde Erzurum’u temsil eden Semih Ataş önemli bir başarıya imza attı.


Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından konu ile ilgili yapılan paylaşımda, "79 ilin il birincilerinin yarıştığı finallerde, beş oyundan biri olan Küre oyununda Türkiye ikincisi olan öğrencimiz, elde ettiği derecesiyle ilimizi gururlandırdı. İl Millî Eğitim Müdürümüz Süleyman Ekici, bugün başarılı öğrencimizi makamında ağırlayarak kendisini tebrik etti. Müdürümüz, azmi ve başarısıyla örnek olan öğrencimize eğitim hayatında başarılarının devamını diledi. Öğrencimizi, ailesini ve emeği geçen öğretmenlerimizi gönülden kutluyor; nice başarılara ulaşmasını temenni ediyoruz" denildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google