Advert

Park halindeki kamyonete çarptı, 2 çocuk yaralandı

Park halindeki kamyonete çarptı, 2 çocuk yaralandı

Park halindeki kamyonete çarptı, 2 çocuk yaralandı

Bilecik’te seyir halindeki otomobilin park halindeki kamyonete çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 çocuk yaralandı.


Kaza; Bilecik merkez İstasyon Mahallesi Osmangazi Caddesi üzerinde meydana geldi. Alınan bilgilere göre; Bozüyük istikametine seyir halindeki 42 AGM 667 plakalı otomobil sürücüsü A.T. bir anlık dikkatsizliği sonucu yol kenarında park halindeki kamyonete çarptı. Meydana gelen trafik kazasında otomobil içinde yolcu olarak bulunan A.Ö.T. ve S.B.T. yaralandı.


Yaralı çocukların sağlık durumun iyi olduğu öğrenilirken, polis kazayla ilgili inceleme başlattı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google