Advert

Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı

Manisa'da çıkan orman yangını, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı

Manisa’daki orman yangını kontrol altına alındı

Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa’da çıkan orman yangınının ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındığını duyurdu.


OGM’nin resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Manisa’nın Soma ilçesinde meydana gelen yangına ekiplerin hızlı şekilde müdahale ettiği ve yangının kontrol altına alındığı bildirildi.


Açıklamada, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceğine dikkat çekilerek, vatandaşlardan orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olmaları istendi. Orman Genel Müdürlüğü, özellikle yaz aylarında yangın riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin gerekli hassasiyeti göstermesi çağrısında bulundu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google