Advert

Kaymakam Öztürk’e veda yemeği

Bilecik'in bozüyük ilçesinde bozüyük kaymakamı adem öztürk için veda yemeği programı düzenlendi.

Kaymakam Öztürk’e veda yemeği

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk için veda yemeği programı düzenlendi.


Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ankara Vali Yardımcılığı görevine atanan Adem Öztürk için Bozüyük’te düzenlenen veda yemeğinde ilçe protokolü ve davetliler bir araya geldi. Resmi Gazete’de yayımlanan karar kapsamında 430 mülki idare amirinin görev yerlerinin yeniden belirlendiği süreçte gerçekleşen programda, Kaymakam Öztürk’ün görev süresi boyunca ilçeye sunduğu hizmetler ve katkılar dolayısıyla teşekkür edildi.


Program sonunda Kaymakam Öztürk’e plaket ve çiçek takdim edildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google