Advert

Kaymakam Algın, Karaburun’da aşure etkinliğine katıldı

Adıyaman'ın gölbaşı kaymakamı kadir algın, muharrem ayı nedeniyle düzenlenen aşure etkinliğine katıldı.

Kaymakam Algın, Karaburun’da aşure etkinliğine katıldı

Adıyaman Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın, Muharrem ayı nedeniyle düzenlenen aşure etkinliğine katıldı.


Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla Karaburun İlkokulu ve Ortaokulu bahçesinde aşure etkinliği gerçekleştirildi. Gölbaşı Kaymakamı Kadir Algın, mahalle kültürünü ve kardeşlik duygularını pekiştiren bu özel günde vatandaşları yalnız bırakmadı. Dualar eşliğinde açılan aşure kazanlarından, etkinliğe katılan yüzlerce vatandaşa ikramlar yapıldı. Vatandaşlarla tek tek selamlaşarak sohbet eden Kaymakam Algın, "Muharrem ayının ülkemize, milletimize ve ilçemize hayırlar vesile etmesini diliyorum" dedi.


Kaymakam Algın, toplumsal dayanışmaya katkı sağlayan bu güzel organizasyonu düzenleyen köy halkına ve okul yönetimine de tebriklerini sundu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google