Erzin Spor Salonu’nda oynanan ilk yarının son maçı nefesleri kesti. Temsilcimiz Gaziantep Gençlik Spor Kulübü ilk seti 25-22 kazanırken, ikinci seti de 25-20 alarak 2-0 öne geçti. Ev sahibi Erzin Narenciyesi Yeşilkent Spor mücadeleden kopmadı ve üçüncü seti 25-23, dördüncü seti de 25-19 alarak durumu eşitledi. Büyük heyecanın yaşandığı Tie-break setinde ise Gaziantep Gençlik Spor Kulübü üstün bir oyunla rakibini 15-10 yenerek galibiyete uzandı. Kırmızı siyahlılar 8’de 8 yaparak B Grubunun tek namağlup takımı olarak zirveye yerleşti. Karşılaşmayı Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürü Muhittin Özbay'da izleyerek takıma büyük destek verdi.
Gaziantep Gençlikspor 8'de 8 yaptı
Alparslan Endüstri Erkekler 1. Lig B grubunda Gaziantep’i temsil eden Gaziantep Gençlik Spor Kulübü, deplasmanda güçlü rakibi Erzin Narenciyesi Yeşilkent Spor’u 3-2 mağlup ederek, zirvede namağlup tek takım oldu.
- 23-12-2023 18:31
- 23-12-2023 18:35
- 21
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Bursa’da saldırıya uğrayan genç kadın evine 100 metre kala kaçırıldı
www.marmarisyenisayfa.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com

