Advert

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.


Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.


Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google