Advert

Elini makineye kaptıran işçinin parmağı koptu

Elini makinaya kaptıran işçinin parmağı koptu

Elini makineye kaptıran işçinin parmağı koptu

Bursa’nın İnegöl ilçesinde elini makineye kaptıran işçinin parmağı koptu.


Olay, saat 09.00 sıralarında İnegöl Mobilya İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’ndeki bir mobilya fabrikasında yaşandı. Edinilen bilgilere göre, işçi Ertan A. (38), ahşap kesim çalışması yaptığı sırada sol elini freze kesim makinesine kaptırdı.


Kazada işçinin sol baş parmağı koparken, diğer dört parmağında da ciddi yaralanmalar meydana geldi. Fabrikadaki çalışma arkadaşlarının yardımıyla ilk müdahalesi yapılan yaralı, daha sonra özel araçla Bursa’daki özel bir hastaneye sevk edildi.


Tedavi altına alınan işçinin sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi.


İnegöl İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, iş kazasıyla ilgili inceleme başlattı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google