Advert

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde çalışan memnuniyeti ele alındı

Elazığ’da çalışan memnuniyet toplantısı

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde çalışan memnuniyeti ele alındı

Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde "Çalışan Memnuniyeti Toplantısı" gerçekleştirildi. Elazığ Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi’nde, çalışanların görüş, öneri ve taleplerinin değerlendirilmesi, kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması amacıyla her ay düzenli olarak gerçekleştirilen "Çalışan Memnuniyeti Toplantısı" gerçekleştirildi.


Toplantıda, hastanenin farklı birimlerinde görev yapan personelin çalışma koşulları, hizmet süreçlerinde karşılaşılan sorunlar, çözüm önerileri ve kurumsal işleyişe yönelik değerlendirmeleri ele alındı.


Çalışanların doğrudan yönetime ilettiği görüş ve öneriler dikkatle dinlenirken, hizmet sunumunun daha etkin ve verimli hale getirilmesine yönelik fikir alışverişinde bulunuldu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google