Advert

Bursa’da motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı

Bursa'nın inegöl ilçesinde meydana gelen kazada motosiklet, yola aniden çıkan otomobile çarparak saplandı. Yaşanan kazada sürücüsü yaralandı.

Bursa’da motosiklet ile otomobil çarpıştı: 1 yaralı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde meydana gelen kazada motosiklet, yola aniden çıkan otomobile çarparak saplandı. Yaşanan kazada sürücüsü yaralandı.


Kaza, saat 23.30 sıralarında Hamidiye Mahallesi Park Caddesi üzerinde meydana geldi. Cadde üzerinde seyir halinde olan Hüseyin A.(21) yönetimindeki 16 CAG 424 plakalı motosiklet, yoldan dönüş yapan İsmail Ş.(51) yönetimindeki 16 F 5067 plakalı otomobil ile çarpıştı. Araca saplanan motosikletten düşen sürücü yaralandı. Yaralı kaza yerine sevk edilen Ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.


Polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google