Advert

Bilecik’te KGYS destekli trafik denetimi

Bilecik’te kgys destekli trafik denetimi

Bilecik’te KGYS destekli trafik denetimi

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameraları destekli trafik denetimi gerçekleştirildi.


Edinilen bilgilere göre, trafik güvenliğinin artırılması amacıyla yapılan denetimlerde KGYS kameraları üzerinden sürücüler kontrol edildi. Denetimlerde emniyet kemeri kullanmayan ve seyir halindeyken cep telefonu kullanan sürücüler tespit edilerek gerekli işlemler uygulandı. Yetkililer, emniyet kemeri kullanımının olası kazalarda hayati önem taşıdığına dikkat çekerken, direksiyon başında cep telefonu kullanımının ise trafik kazalarının başlıca nedenleri arasında yer aldığını belirtti.


Öte yandan, trafik denetimlerinin aralıksız sürdürüleceği öğrenildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google