Advert

Başbağlar Şehitlerini Anma Programı’nın hazırlıkları değerlendirildi

Başbağlar şehitlerini anma programı'nın hazırlıkları değerlendirildi

Başbağlar Şehitlerini Anma Programı’nın hazırlıkları değerlendirildi

Erzincan’ın Kemaliye ilçesinde, 5 Temmuz 1993’te Başbağlar köyünde terör saldırısında yaşamını yitiren 33 kişinin anılacağı programın hazırlıkları değerlendirildi.


Kemaliye Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, Başbağlar Köyü Muhtarı Ali Akpınar, köy muhtar azaları ile Şerif Gül ve Ali Özdemir, Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan’ı makamında ziyaret etti.


Ziyarette, Başbağlar’da 5 Temmuz’da gerçekleştirilecek 33. Yıl Anma Programı’nın hazırlıkları, organizasyon süreci ve program akışı ele alındı.


Kaymakam Arıkan, şehitlerin hatırasını yaşatmanın ve birlik beraberlik ruhunu gelecek nesillere aktarmanın ortak sorumluluk olduğunu belirterek, anma programının bu bilinçle gerçekleştirileceğini ifade etti.


Toplantıda, program kapsamında yapılacak etkinliklere ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, vatandaşlar da Başbağlar şehitlerini rahmet, minnet ve dualarla anmak üzere düzenlenecek programa davet edildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google