Gaziantep Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, ‘’Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerimizce motosiklet sürücülerine yönelik 20-26.12.2022 tarihleri arasında yapılan denetimlerde, 492 motosiklet ve sürücüsü kontrol edilmiş, Karayolları Trafik Kanunu'nun çeşitli maddelerini ihlal ettiği tespit edilen 259 motosiklet ve sürücüsüne cezai işlem uygulanarak 18 motosiklet trafikten men edilmiştir. Ayrıca yapılan denetimlerde seyir halinde cep telefonu kullandığı ve emniyet kemeri takmadığı tespit edilen 341 araç ve sürücüsüne cezai işlem uygulanmıştır’’ ifadeleri yer aldı.
18 motosiklet trafikten men edildi
Gaziantep’te Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, 18 motosiklet trafikten men edildi.
- 28-12-2022 15:53
- 28-12-2022 15:55
- 28
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Bursa’da saldırıya uğrayan genç kadın evine 100 metre kala kaçırıldı
www.marmarisyenisayfa.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com

