Van’da VASKİ ekiplerinin karşısına ayı yavrusu çıktı

Van’da VASKİ ekiplerinin karşısına ayı yavrusu çıktı

Van'da vaski ekiplerinin karşısına ayı yavrusu çıktı

Van’ın Çatak ilçesine içme suyu hattında çalışma yapmak üzere bölgeye giden ekipleri, karşılaştıkları ayı yavrusu ile yaşadıkları diyalog cep telefonuna yansıdı.


Çatak ilçesine bağlı Sırmalı Mahallesi’nde içme suyu hattında çalışma yapmak üzere Van Su ve Kanalizasyon İdaresi (VASKİ) ekipleri bölgeye gitmek için yola çıktı. Arıza noktasına ulaşmak için kırsal bölgede ilerleyen ekiplerin önüne aniden bir ayı yavrusu çıktı. Ayı yavrusu ile yaşadıkları diyaloğu ekip çalışanları tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.


Doğal yaşamın yoğun olarak görüldüğü bölgede yaşanan olayda herhangi bir olumsuzluk yaşanmazken, ayı kısa süre sonra ormanlık alana yönelerek gözden kayboldu.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google