Uşak Belediyesi, halk sağlığını korumak ve daha sağlıklı bir yaşam ortamı oluşturmak amacıyla şehir genelinde ilaçlama çalışmalarının aralıksız sürdüğünü duyurdu. Uşak Belediyesi, vektörle mücadele kapsamında kent genelinde ilaçlama çalışmalarına devam ediyor. Belediye ekipleri, vatandaşların daha sağlıklı ve güvenli bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmesi amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Uşak Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, halk sağlığının korunması ve yaşam kalitesinin artırılması amacıyla ilaçlama faaliyetlerinin titizlikle yürütüldüğü belirtilerek, "Vektörle mücadele kapsamında, şehir genelinde ilaçlama çalışmalarımız aralıksız devam ediyor. Halk sağlığını korumak ve daha sağlıklı bir yaşam ortamı oluşturmak amacıyla ekiplerimiz, çalışmalarını titizlikle sürdürüyor." ifadelerine yer verildi.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
KİLİS BELEDİYE BAŞKANLIĞI TAŞINMAZ KİRALAMA İHALE İLANI
www.kiliskenthaber.com
Tülay Hatimoğulları'ndan Kılıçdaroğlu'na sert tepki
www.gazikent27.com
BATMAN ÇAYI BİR CAN DAHA ALDI
www.batmangazetesi.com.tr
Bir kişi babası tarafından evde ölü bulundu
www.diyarbakirolay.com.tr
Mardin’de otomobilin çarptığı yaşlı kadın ağır yaralandı
www.marmarisyenisayfa.com
Mardin TSO Üyelerine Eğitim Desteği
www.mardinsoz.com