Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı

Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı

Trabzon büyükşehir belediyesi, muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu.


Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Aşure dağıtımına Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ile birlikte İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın ve AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan da katıldı. Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara ikram edildi.


Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın" dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google