Suriye’nin Gaziantep Başkonsolosu Ali Mustafa’dan Vali Kemal Çeber’e Ziyaret

Suriye’nin Gaziantep Başkonsolosu Ali Mustafa’dan Vali Kemal Çeber’e Ziyaret

Suriye’nin Gaziantep Başkonsolosu Ali Mustafa ve beraberindeki heyet, Gaziantep Valisi Kemal Çeber’i makamında ziyaret etti.

Valilikte gerçekleşen ziyarette, Türkiye ile Suriye arasındaki ilişkiler ile bölgesel iş birliği konuları değerlendirildi. Görüşmede, karşılıklı diyalog ve iş birliğinin geliştirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.

Gaziantep Valisi Kemal Çeber, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Başkonsolos Ali Mustafa ve beraberindeki heyete nazik ziyaretleri dolayısıyla teşekkür etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google