Süper Lig’de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı

Süper Lig’de 2026-2027 sezonu harcama limitleri açıklandı

Türkiye futbol federasyonu (tff), trendyol süper lig’de yer alan kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Trendyol Süper Lig’de yer alan kulüplerin 2026-2027 sezonu harcama limitlerini açıkladı. Galatasaray, 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile en fazla harcama limitine sahip kulüp oldu.


Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 sezonu Süper Lig Takım Harcama Limitleri’ni belirledi. 2025-2026 sezonunu şampiyonlukla tamamlayan Galatasaray’ın yeni sezondaki harcama limiti 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL olarak belirlendi. Kurul tarafından Fenerbahçe’ye 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş’a 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL harcama limiti verildi.


30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı’nın 121. maddesi kapsamında Süper Lig Takım Harcama Limitleri şu şekilde hesaplandı: Takımlar - Harcama Limiti (TL)


Galatasaray: 9.006.596.835


Fenerbahçe: 6.330.032.702


Trabzonspor: 2.530.783.285


Beşiktaş: 4.123.397.974


RAMS Başakşehir: 1.099.918.616


Göztepe: 678.239.611


Samsunspor: 1.124.529.320


Çaykur Rizespor: 1.817.301.750


Konyaspor: 1.101.846.407


Kocaelispor: 953.682.308


Corendon Alanyaspor: 571.608.883


Gaziantep FK: 817.925.936


Kasımpaşa: 647.958.968


Gençlerbirliği: 805.716.149


Eyüpspor: 801.174.603


Erzurumspor: 893.261.956


Amedspor: 893.261.956


Çorum FK: 893.261.956

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google