Siirt'te Foseptik Çukuru Tepkisi: Mahalle Sakinleri Koku ve Sivrisinek Sorununun Çözülmesini İstiyor

Siirt'te Foseptik Çukuru Tepkisi: Mahalle Sakinleri Koku ve Sivrisinek Sorununun Çözülmesini İstiyor

Siirt'te Veysel Karani Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar, aylardır giderilemediğini öne sürdükleri foseptik çukuru nedeniyle kötü koku ve sivrisinek sorunu yaşadıklarını belirterek yetkililerden çözüm talep etti.

Siirt'in Veysel Karani Mahallesi Kurtalan Caddesi üzerinde, Armada City Sitesi ile Furkan Suit arasında bulunduğu belirtilen foseptik çukurunun çevre sakinlerini olumsuz etkilediği iddia edildi.

Mahalle sakinleri, söz konusu çukurun uzun süredir kapatılmadığını öne sürerek, özellikle yaz aylarında yayılan kötü koku ile sivrisinek ve çeşitli haşerelerin yaşamı zorlaştırdığını ifade etti.

Vatandaşlar, çocukların sağlık açısından risk altında olabileceğini dile getirirken, kötü koku nedeniyle evlerinin bahçelerinde vakit geçiremediklerini belirtti.

Bölge sakinleri, yaşanan sorunun bir an önce giderilmesi için ilgili kurumların gerekli incelemeyi yaparak çözüm üretmesini beklediklerini ifade etti.

Kaynak: siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google