Siirt'te "Bisiklet Sür, Zinde Kal" Etkinliği Düzenlendi

Siirt'te "Bisiklet Sür, Zinde Kal" Etkinliği Düzenlendi

Siirt Belediyesi tarafından bağımlılıkla mücadeleye dikkat çekmek, sağlıklı yaşam kültürünü yaygınlaştırmak ve sporu teşvik etmek amacıyla "Bisiklet Sür, Zinde Kal" temasıyla bisiklet sürüş etkinliği düzenlendi.

Vali ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya'nın katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, gençler ve vatandaşlar birlikte pedal çevirdi.

15 Temmuz Demokrasi Meydanı'ndan başlayan etkinlik, Kurtalan Caddesi güzergâhında devam ederek yeniden meydanda sona erdi.

Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda, sporun birey ve toplum sağlığı üzerindeki olumlu etkilerine dikkat çekilirken, özellikle gençlerin bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve aktif bir yaşam sürmelerinin önemine vurgu yapıldı.

Etkinlik sonunda düzenlenecek çekilişle katılımcılar arasından 10 kişiye bisiklet ve kask hediye edileceği bildirildi.

Vali Kızılkaya, sağlıklı bireylerin güçlü toplumların temelini oluşturduğunu belirterek, gençleri sporla buluşturan faaliyetleri desteklemeyi sürdüreceklerini ifade etti.

Program, vatandaşların yoğun ilgisi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Kaynak: siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google