Sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar masaya yatırıldı

Sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmalar masaya yatırıldı

Eskişehir valisi dr. Erdinç yılmaz, içişleri bakanı mustafa çiftçi başkanlığında video konferans sistemi (vks) üzerinden gerçekleştirilen ve sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmalar ile alınacak tedbirlerin görüşüldüğü toplantıya katıldı.

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmalar ile alınacak tedbirlerin görüşüldüğü toplantıya katıldı.


Vali Dr. Erdinç Yılmaz, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin başkanlığında Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen geniş kapsamlı bir toplantıya katılım sağladı. Eskişehir’den bağlantı sağlanan ve video konferans yoluyla gerçekleştirilen toplantının ana gündem maddesini, 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmalar oluşturdu. Toplantıda, sokaktaki sahipsiz hayvanlarla ilgili olarak vatandaşların güvenliğinin sağlanması ile hayvan refahının birlikte gözetilmesine yönelik alınacak tedbirler detaylıca ele alındı.


Ayrıca, süreçte rol alan ilgili kurumlar arasındaki koordinasyonun güçlendirilmesi ve önümüzdeki döneme ilişkin izlenecek yol haritası da masaya yatırılarak kapsamlı bir değerlendirme yapıldı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google