Osmaniye’de otomobilde çıkan yangın itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü

Osmaniye’de otomobilde çıkan yangın itfaiyenin müdahalesiyle söndürüldü

Yangın sonucu araçta maddi hasar oluştu.

Osmaniye’de park halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle büyümeden söndürüldü. Yangında yaralanan olmazken, araçta maddi hasar oluştu.


Olay, Adnan Menderes Mahallesi’nde meydana geldi. Park halindeki otomobilden duman yükseldiğini fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Osmaniye Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı ve söndürdü. İlk değerlendirmelere göre yangının, araç içerisinde bırakılan arızalı bir dizüstü bilgisayardan kaynaklanmış olabileceği değerlendirildi. Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken, otomobilde maddi hasar meydana geldi.


Yetkililer, özellikle sıcak havalarda araç içerisinde elektronik cihazların uzun süre gözetimsiz bırakılmaması konusunda vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google