Okulda Duygu Dolu Veda

Okulda Duygu Dolu Veda

Siirt’in eğitim kurumlarından Şehit Polis Hayrettin Şişman Ortaokulu, düzenlediği mezuniyet töreniyle öğrencilerini geleceğe uğurladı.

Siirt’in eğitim kurumlarından Şehit Polis Hayrettin Şişman Ortaokulu, düzenlediği mezuniyet töreniyle öğrencilerini geleceğe uğurladı.

İl Milli Eğitim Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programda öğrenciler, aileleri ve öğretmenleriyle birlikte mezuniyet sevincini yaşadı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, duygu dolu anlar dikkat çekti.

Törende konuşan Okul Müdürü Abbas Balcı, öğrencilerin önemli bir eğitim sürecini geride bıraktığını belirterek, “Burada sadece akademik başarıyı değil, hayatı ve dostluğu paylaştınız. Şehit Polis Hayrettin Şişman Ortaokulu’nun adını ve değerlerini bundan sonraki hayatınızda da gururla taşıyacağınıza inancımız tamdır.” ifadelerini kullandı.

Program kapsamında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri takdim edilirken, veliler de çocuklarının sevincine alkışlarla ortak oldu.

Mezuniyet töreninin en dikkat çekici anı ise geleneksel kep atma seremonisi oldu. Öğrenciler, keplerini coşkuyla havaya fırlatarak eğitim hayatlarında yeni bir döneme adım atmanın mutluluğunu yaşadı.

Program, müzik dinletileri ve hatıra fotoğraflarının ardından okul bahçesinde düzenlenen veda etkinliğiyle sona erdi.

Kaynak: siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google