Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi’nde ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

Niğde ağız ve diş sağlığı hastanesi'nde ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi

Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi bünyesinde yapımı tamamlanan modern ameliyathane hizmet vermeye başladı.


Ameliyathanenin faaliyete geçmesiyle birlikte hastanede ilk cerrahi operasyon başarıyla gerçekleştirildi. Niğde İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada; " Son teknoloji donanımla hizmete sunulan ameliyathane sayesinde ağız ve diş sağlığı alanındaki cerrahi işlemler artık daha modern, güvenli ve konforlu şartlarda yapılabilecek. Böylece vatandaşların ihtiyaç duyduğu birçok cerrahi müdahale için il dışına sevk edilme ihtiyacının azaltılması ve sağlık hizmetlerine erişimin daha da güçlendirilmesi hedefleniyor" ifadelerine yer verildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google