İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, aralarında Aydın’ın da bulunduğu 12 ilde düzenlenen Narkogüç operasyonuyla 158 zehir tacirinin yakalandığını duyurdu. Bakan Yerlikaya, “Zehir tacirlerine hayatı zehredeceğiz” notuyla yaptığı paylaşımda “Diyarbakır, Aydın, Antalya, Kütahya, Bitlis, Mersin, İstanbul, Elazığ, Nevşehir, Kütahya, Erzurum ve Gaziantep olmak üzere emniyet ve jandarmamız koordinesinde 12 ilimizde Narkogüç operasyonu gerçekleştirildi. Operasyonlarda zehir tacirleri ve bunların taşeronu sokak satıcısı toplam 158 şüpheli yakalandı. 55 şüpheli şahıs tutuklandı. 3’üne adli kontrol kararı verildi. Diğerlerinin adli işlemleri devam ediyor” ifadeleri yer aldı. Aydın İl Jandarma Komutanlığınca 226 personel ve 71 ekibin katılımıyla yapılan operasyonda 7.5 kilogram esrar, 251 gram kenevir tohumu, 33 sentetik ecza hapı, 6 adet uyuşturucu kullanma aparatı, 2 adet av tüfeği, 34 adet mühimmat, bir miktar metamfetamin ele geçirildi. Yapılan operasyonlarda 49 zehir taciri yakalandı. Gözaltına alınan şüpheliler hakkında adli işlem başlatıldı.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com