Miniklerden sıfır atık farkındalığı

Miniklerden sıfır atık farkındalığı

Düzce güzelbahçe anaokulu’nda düzenlenen sıfır atık sergisi ve kermesi, öğrencilerin hazırladığı geri dönüşüm çalışmaları ve renkli gösterilerle büyük ilgi gördü.

Düzce Güzelbahçe Anaokulu’nda düzenlenen Sıfır Atık Sergisi, öğrencilerin hazırladığı geri dönüşüm çalışmaları ve renkli gösterilerle büyük ilgi gördü.


Düzce Güzelbahçe Anaokulu’nda Sıfır Atık Sergisi düzenlendi. Programa İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, protokol üyeleri, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Etkinlik kapsamında öğrenciler tarafından geri dönüştürülebilir malzemeler kullanılarak hazırlanan eserler sergilendi. Etkinlikte ise öğrenciler, öğretmenler ve velilerin katkılarıyla hazırlanan ürünler ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Programda ayrıca öğrencilerin sahnelediği ritim çubukları gösterisi izleyicilerden yoğun alkış aldı. Etkinlikte konuşan İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, çocukların sadece akademik başarılarıyla değil, güçlü değerlerle yetişmesinin de büyük önem taşıdığını vurguladı. Özer, çevre bilinci, sorumluluk duygusu ve sürdürülebilir yaşam alışkanlıklarının erken yaşlarda kazandırılmasının geleceğin bilinçli bireylerini yetiştirmede önemli rol oynadığını ifade etti.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google