Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinin ‘Otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

Menteşe anadolu lisesi öğrencilerinin ‘otobüs’ oyunu beğeni ile izlendi

Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerin hazırlayıp sunduğu iki perdelik ‘Otobüs’ adlı tiyatro oyunu büyük beğeni kazandı.


Menteşe Anadolu Lisesi öğrencilerinden Nil Bakır’ın yönetmenliğini yaptığı ve aynı okul öğrencilerinin büyük ustalıkla ortaya koyduğu ‘Otobüs’ adlı oyun Türkan Saylan konferans salonunda öğrenci öğretmen ve velilerin yoğun katılımıyla sahnelendi. İzleyenler tarafından büyük beğeni toplayan oyun sonunda ilk defa yönetmenlik deneyimi yaşayan okul öğrencisi Nil Bakır, "Bir yıl boyunca arkadaşlarımın ve öğretmenlerimizin büyük desteği ile bu oyunu hazırladık çok mutluyuz" dedi.


Okul Müdürü Mehmet Akif Ağır ise öğrencilerinin bu başarılı çalışmalarından dolayı tebrik ederek gurur duyduklarını söyledi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google