Pendik Belediyesi tarafından yaz sezonu boyunca düzenlenen ücretsiz kano etkinliği, su sporlarına olan ilgiyi gözler önüne serdi. Marmara Denizi’nde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlar uzman eğitmenler eşliğinde kano deneyimi yaşarken, denizde oluşan renkli görüntüler havadan görüntülendi.
Pendik Belediyesi Su Sporları Merkezi’nde yaz sezonunun açılmasıyla birlikte düzenlenen etkinliğe çok sayıda vatandaş katıldı. PenCR Güzelyalı Sosyal Tesisleri’nin yanında hizmet veren merkezde gerçekleştirilen program kapsamında katılımcılara ilk olarak teorik eğitim verildi. Eğitimlerde güvenlik kuralları, ekipman kullanımı ve temel kano sürüş teknikleri anlatıldı.
Teorik eğitimin ardından can yeleklerini giyen katılımcılar, uzman eğitmenler eşliğinde Marmara Denizi’ne açıldı. Yaklaşık 40 dakika süren uygulamalı eğitim boyunca katılımcılar kano kullanma deneyimi yaşarken, deniz üzerinde ortaya çıkan renkli görüntüler havadan görüntülendi.
Etkinlikte güvenlik tedbirleri de üst seviyede tutuldu. Eğitmenler katılımcılara denizde eşlik ederken, muhtemel bir olumsuzluğa karşı tam donanımlı cankurtaran botu hazır bekletildi. Katılımcılar, kontrollü ve güvenli ortamda su sporları yapmanın keyfini yaşadı. Öte yandan yaz sezonu boyunca Pendik Belediyesi Su Sporları Merkezinde ücretsiz olarak su sporları etkinliklerinin devam edeceği belirtildi. "Hem spor yaptık hem de eğlenceli vakit geçirdik"
Etkinliğe katılan Tuğba Tekin, "Kano etkinliği gerçekten çok keyifliydi. Pendik Belediyesi’nin sunduğu bu güzel hizmet sayesinde denizin üzerinde hem spor yaptık hem de eğlenceli vakit geçirdik. Huzurlu ve unutulmaz bir gün yaşadık. Eğitmenlerimiz etkinlik boyunca bizimle yakından ilgilendi ve kanoyu güvenli şekilde kullanabilmemiz için gerekli eğitimleri verdi. Bu sayede kısa sürede kanoya alıştık. Bu güzel organizasyon için Pendik Belediyesi’ne teşekkür ediyor, farklı bir deneyim yaşamak isteyen herkese kano etkinliğini gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum" dedi. "Farklı bir aktivite deneyimledik"
Kano etkinliğine katılan Gülşah Özgün, "Bu etkinliği arkadaşımla birlikte Pendik Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarında görüp başvurduk. Öncelikle bu güzel organizasyon için Belediye Başkanımız Ahmet Cin’e ve Pendik Belediyesi’ne teşekkür ediyoruz. Pendik gibi denizle iç içe bir ilçede su sporlarıyla buluşmak bizim için çok güzel bir deneyim oldu. Kano etkinliği boyunca hem keyifli hem de huzurlu vakit geçirdik. Farklı bir aktivite deneyimleme fırsatı sunduğu için emeği geçen tüm belediye çalışanlarına ve eğitmenlere teşekkür ediyor, herkese tavsiye ediyoruz" şeklinde konuştu.