Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü’de 2026 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Kütahya’da obm’de 026 yılı faaliyetleri değerlendirildi

Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.


Kurum yöneticilerinin katıldığı toplantıda; işletme ve pazarlama, ağaçlandırma ve silvikültür, makine ikmal ile orman yangınlarıyla mücadele alanlarında 2026 yılı programları ve gerçekleşen faaliyetler detaylı şekilde ele alındı. Toplantıda, yürütülen çalışmaların mevcut durumu değerlendirilirken, hedeflenen faaliyetlerin etkin ve verimli şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Orman varlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google