Kemah’da Hayat Boyu Öğrenme Şenliği Sergisi açıldı

Kemah’da Hayat Boyu Öğrenme Şenliği Sergisi açıldı

Erzincan'ın kemah ilçesinde halk eğitim merkezi müdürlüğü tarafından düzenlenen "hayat boyu öğrenme şenliği geleneksel el sanatları ve ürün sergisi" ziyaretçilerin beğenisine sunuldu

Erzincan’ın Kemah ilçesinde Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Hayat Boyu Öğrenme Şenliği Geleneksel El Sanatları ve Ürün Sergisi" ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.


Kemah Kaymakamı Resul Tutay ve eşi Rümeysa Tutay’ın katıldığı programda, kursiyerlerin yıl boyunca hazırladığı el işi ve sanat ürünleri sergilendi.


Sergiyi dolaşarak kursiyerlerle sohbet eden Kaymakam Tutay, hayat boyu öğrenme faaliyetlerinin bireylerin kişisel gelişimine ve toplumsal dayanışmanın güçlenmesine önemli katkılar sağladığını belirtti.


Kursiyerlerin ortaya koyduğu eserleri inceleyen Tutay, serginin hazırlanmasında emeği geçen eğiticilere ve kursiyerlere teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.


Program, serginin gezilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google