İl Başkanı Yıldırım İl Başkanları Toplantısına katıldı

İl Başkanı Yıldırım İl Başkanları Toplantısına katıldı

?l başkanı yıldırım 180. ?l başkanları toplantısına katıldı

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısına katıldı.


AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında gerçekleştirilen 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısına katıldı. Ankara’da düzenlenen toplantıda teşkilat çalışmaları, yerel yönetimler ve Türkiye Yüzyılı hedefleri kapsamında yürütülen politikalar ele alındı.


Toplantı sonrası değerlendirmelerde bulunan AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, "Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda istişare, birlik ve kardeşlik içinde çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz. AK Parti ailemize katılan belediye başkanlarımıza hoş geldiniz diyor, rozetlerinin hayırlı olmasını diliyoruz" dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google