Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla buluştu

Hakan Daltaban, Şileli Beşiktaşlılarla buluştu

Beşiktaş ikinci başkanı hakan daltaban, şile beşiktaşlılar derneği’nin açılış töreninde şileli beşiktaşlılarla bir araya geldi.

Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılış töreninde Şileli Beşiktaşlılarla bir araya geldi.


Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılış törenine; Beşiktaş Genel Sekreteri Uğur Fora, Basketbol Faaliyetlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven, Dernekler Koordinatörü Hüseyin Belenkoğulları, Şile Beşiktaşlılar Derneği Başkanı Doğan Gürsoy, yönetim kurulu üyeleri ile taraftarlar ve sporcular katıldı.


İkinci Başkan Hakan Daltaban, hayırlı olması temennisinde bulunarak derneğin açılış kurdelesini kesti. Hakan Daltaban daha sonra dernek üyeleri ve sporcularımızla sohbet ederek hatıra fotoğrafı çektirdi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google