Görev Yapan 22 Hakim ve Savcıya Veda

Görev Yapan 22 Hakim ve Savcıya Veda

Siirt'te, Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesiyle farklı illere atanan hakim ve savcılar için veda programı düzenlendi.

Siirt'te, Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) kararnamesiyle farklı illere atanan hakim ve savcılar için veda programı düzenlendi.

İl Özel İdaresi Dinlenme Tesisleri'nde gerçekleştirilen programa ev sahipliğini Siirt Cumhuriyet Başsavcısı Yasin Coşkun yaptı. Programa katılan Siirt Valisi Kemal Kızılkaya, tayini çıkan 22 hakim ve savcıya yeni görev yerlerinde başarılar dileyerek, kamu görevinde tayinlerin doğal bir süreç olduğunu ifade etti.

Kızılkaya, kamu görevinin uzun bir maraton olduğunu belirterek, önemli olanın görev süresi boyunca geride güzel hizmetler ve iyi izlenimler bırakmak olduğunu söyledi.

Programa katılan Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil de hakimlik ve savcılık mesleğinin büyük sorumluluk gerektirdiğini vurgulayarak, adalet hizmetinin toplum için taşıdığı öneme dikkat çekti.

Siirt Cumhuriyet Başsavcısı Yasin Coşkun ise görev süreleri boyunca özveriyle çalışan hakim ve savcıların adalet hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine önemli katkılar sunduğunu belirterek, tayini çıkan meslektaşlarına teşekkür etti ve yeni görevlerinde başarılar diledi.

Konuşmaların ardından tayini çıkan hakim ve savcılara plaket takdim edildi.

Programa, Türkiye Barolar Birliği Yönetim Kurulu Üyesi Nizam Dilek, Siirt Üniversitesi Rektörü Nihat Şındak, İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir, İl Jandarma Komutanı Uğur Özmen, hakimler, savcılar ve adliye personeli katıldı.

Kaynak: siirttesonsoz.com

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google