Depremde hayatını kaybedenler ve yaralananlar için dayanışma çağrısında bulunan Başkan Şahin, bir aylık maaşını Venezuela Büyükelçiliği’nin başlattığı yardım kampanyasına bağışladığını açıklarken, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin de başta çocuk bezi ve çocuk maması olmak üzere ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırını bölgeye göndereceğini duyurdu.
TBMM İdare Amiri ve MHP Gaziantep Milletvekili Sermet Atay da sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, GBB Başkanı Fatma Şahin'in başlattığı kampanyaya destek vereceğini belirtti.
Atay paylaşımında, “Sayın Büyükşehir Belediye Başkanımızın başlattığı yardım kampanyasına tabii ki biz de katkıda bulunacağız.” ifadelerini kullanarak, yardım yapmak isteyen vatandaşları da kampanyaya destek olmaya davet etti.
Gaziantep’in deprem gerçeğini en iyi bilen şehirlerden biri olduğunu vurgulayan Başkan Fatma Şahin, Venezuela halkının acısını kendi acıları olarak gördüklerini belirterek tüm hayırseverleri dayanışmaya katkı sunmaya çağırdı.