Gaziantep'te Değirmiçem Mahallesi Gazimuhtar Paşa Bulvarı, en talihsiz yer olarak gösterilmeye başladı. 6 Şubat deprem felaketi sonrası bulvarı üzerindeki ağır hasarlı binalar nedeniyle sürekli cadde yola kapatılıyor. İki ağır hasarlı dev binanın yıkımı sırasında çökme olmuş ve facianın eşiğinden dönülmüştü. Günlerce araç trafiğine kapatılan caddede şu an da yol kapalı. Caddenin kapanmasının yanı sıra faaliyet gösteren esnaf da sorun yaşıyor. Bulvar üzerindeki esnafların sürekli iş ve el değişikliği yaptığı ve bir türlü faaliyetlerini sürdüremediği gözlerden kaçmıyor. Bir zamanlar Gaziantep’te kiraların en yüksek olduğu cadde boyunca sıkıntılar da bitmiyor.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com