Erzin Spor Salonu’nda oynanan ilk yarının son maçı nefesleri kesti. Temsilcimiz Gaziantep Gençlik Spor Kulübü ilk seti 25-22 kazanırken, ikinci seti de 25-20 alarak 2-0 öne geçti. Ev sahibi Erzin Narenciyesi Yeşilkent Spor mücadeleden kopmadı ve üçüncü seti 25-23, dördüncü seti de 25-19 alarak durumu eşitledi. Büyük heyecanın yaşandığı Tie-break setinde ise Gaziantep Gençlik Spor Kulübü üstün bir oyunla rakibini 15-10 yenerek galibiyete uzandı. Kırmızı siyahlılar 8’de 8 yaparak B Grubunun tek namağlup takımı olarak zirveye yerleşti. Karşılaşmayı Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürü Muhittin Özbay'da izleyerek takıma büyük destek verdi.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Başkan Tanburoğlu: Bize bina değil, halk lazım...
www.gazikent27.com
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Uzmandan Yaz İçin Cilt Uyarısı
www.mardinsoz.com
Çorum’da zincirleme kaza: 2 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
Kilis'te Kavurucu Sıcaklar Etkisini Artırıyor: Termometreler 40 Dereceyi Gösterecek
www.kiliskenthaber.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!
www.zeybekhaber.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com