Gaziantep Fenerbahçeliler Dernek başkanı Nurettin Ay, “Bundan tam 100 yıl önce belki de bu saatlerde akşam yemeğine başlamadan önce Gazi Mustafa Kemal Paşa Cankaya Bağ evinde Arkadaşlarına “EFENDİLER YARIN CUMHURİYETİ İLAN EDİYORUZ” diye seslendi. Bizlerde cumhuriyetin neferleri olarak 100 yıl sonra gururla bizlere emanet edilen Cumhuriyetimizin Bayramını kutluyoruz. Cumhuriyetimizi bizlere hediye eden ulu önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve Silah arkadaşlarına bir kez daha şükranlarımızı sunuyoruz. Bundan 100 yıl sonrada belki bizim torunlarımız, torunlarımızın çocukları gururla Cumhuriyet bayramlarını kutlamaya devam edecektir. Cumhuriyetimizin ilel ebet payidar olması için her Fenerbahçeli kendine düşen görevlerini yerine şüphesiz getirecektir” dedi. Nurettin Ay’ın açıklamalarından sonra marşlar şarkılar ve danslar eşliğinde Cumhuriyetimizin 100. Yılı gururla kutlandı.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
Megakentleri Sollayan Kilis Öyle Bir Sırada Yer Aldı Ki Herkes Şaştı Kaldı!
www.kiliskenthaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Muğla dünya kentleriyle aynı konseyde
www.marmarisyenisayfa.com
Lider İsviçre ve ikinci sıradaki Kanada, son 32 turuna yükseldi
www.dikgazete.com